انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از وضعیت دستگاه های فرهنگی

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه در گفتگو با یزد فردا ضمن اظهار تاسف از بی مبالاتی مذهبی بعض جوانان خام ، نسبت به گزارش مرکز تحقیقات ارتش سایبری سپاه در زمینه ابراز تاسف کرد.

وی گزارش سایبری سپاه در خصوص اینکه یزد پس از تهران در زمینه مراجعه کاربران به سایتهای غیراخلاقی رتبه بالا در کشور دارد شرم آور خواند و گفت : دستگاههای تبلیغی و فرهنگی و متولیان رسانه و مطبوعات ، چرا هرکدام برای خودسازی می زنند و فقط به ارائه آمارهای کذائی دل خوش می کنند؟

حجه الاسلام والمسلمین حسینی افزود : وضعیت تولیت تبلیغات دینی و اسلامی در کشور بی نظام است، به گونه ای که دشمن نمودهای تلخ تبلیغات شیطانی و منکر خود را تدلیس ، جلوه شیرین داده و به خورد جوانان ما می دهد،اما ما به حضور تعدادی جوان پاک در اعتکاف دل خوش کرده و نسبت به چرائی از دست رفتن طیف عظیمی از جوانانی که در دامن نظام ارزشی اسلامی بزرگ شده اما در بعد مذهبی توسط تورهای شیاطین غربی ربوده شده اند ، تسامح داریم.

امام جمعه ابرکوه افزود : اگر مسئولین ما در قبال هشدارهای پیاپی و چندین ساله مقام معظم رهبری گوش شنوا داشتند،برای مبانی دینی حداقل به اندازه ورزش بها قائل می شدند و دولت وزراتخانه ای برای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج و تبلیغ شعائر دینی و انقلابی ایجاد می کرد و دستگاههای موازی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در متن سازمان تبلیغات قرار می داد و سازمان تبلیغات و اوقاف و امور مساجد و مراکز قرآنی را زیر مجموعه یک وزارتخانه قرار می داد،هم شاهد نظام مند شدن تبلیغات دینی بودیم و هم صرفه جوئی در هزینه های هنگفت و کم بازده این دستگاههای تبلیغی را به دنبال داشت.

وی زمینه فطری جوانان در ایران اسلامی را پاک و پذیرا خواند و گفت : مشکل به عدم توانائی ما ، در جهت دهی ، جذب و شکوفائی این استعدادها بر می گردد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا